Moja lokalizacja Pobieram...
Strona główna O nas Informacje dla Klientów
section divider

Informacje dla Klientów

FAQ

Zasady zwrotu artykułów przemysłowych w sieci Stokrotka Sp. z o.o.

1. Klienci sieci Stokrotka Sp. z o.o. mogą dokonać zwrotu zakupionych

pełnowartościowych artykułów przemysłowych, za wyjątkiem artykułów wymienionych w punkcie 5.

2. Zwrotu artykułów przemysłowych można dokonać w terminie 7 dni od daty zakupu widocznej na paragonie lub fakturze.

3. Zwrotu artykułów przemysłowych można dokonać w sklepie Stokrotka, w którym dokonano zakupu.

4. Zwrot artykułów przemysłowych jest możliwy po spełnieniu następujących warunków:

- Klient posiada dowód zakupu w postaci paragonu lub faktury,

- towar znajduje się w oryginalnym opakowaniu fabrycznym,

- opakowanie fabryczne nie jest zniszczone,

- towar znajduje się w stanie kompletnym, wraz z fabrycznie dołączonymi elementami,

- zwracana odzież posiada oryginalne metki,

- towar nie nosi śladów użytkowania.

5. Zwrotem nie są objęte następujące artykuły przemysłowe

- bielizna,

- szczoteczki do zębów i wymienne końcówki szczoteczek,

- golarki elektryczne oraz jednorazowe,

- depilatory, strzyżarki,

- kosmetyki i chemia gospodarcza,

- akumulatory oraz baterie,

- żarówki,

- aparaty fotograficzne, kamery, wideorejestratory

- tablety, smartfony, nawigacje samochodowe,

- wszelkie nośniki danych: dyski przenośne, karty pamięci, czyste płyty DVD i CD,

- kwiaty cięte, doniczkowe, drzewka, krzewy,

- termometry/glukometry,

- doładowania telefonów komórkowych,

- okulary korekcyjne,

- prasa i książki.

6. Klient otrzymuje zwrot pełnej wartości kwoty widocznej na przedstawionym dowodzie zakupu, którym jest paragon lub faktura.

7. Powyższe zasady nie naruszają uprawnień Konsumenta w odniesieniu do towarów wadliwych, uprawnienia te regulowane są przepisami Kodeksu Cywilnego.

8. Stokrotka Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do odmowy przyjmowania zwrotu towaru nie spełniającego powyższych warunków.

9. Stokrotka Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do zmiany wyżej wymienionych zasad zwrotu zakupionych artykułów przemysłowych.

 

 

Czy mogę dokonać zwrotu artykułów przemysłowych zakupionych w sklepie Stokrotka?

Tak.

 

W jakim terminie mogę dokonać zwrotu produktu?

Zwrot produktu z gamy artykułów przemysłowych możliwy jest w ciągu 7 dni od daty zakupu.

 

Czy mogę dokonać zwrotu w jakimkolwiek supermarkecie?

Nie, zwrot zakupionego towaru możliwy jest tylko w tym sklepie, gdzie dokonano zakupu. Warunkiem jest okazanie paragonu lub faktury.

 

Czy muszę posiadać oryginalne opakowanie?

Tak, jest to jeden z wymogów przy zwrocie towaru.

 

Opakowanie nie jest w najlepszym stanie, czy w takiej sytuacji mogę zwrócić produkt do sklepu?

Niestety, zwrot nie zostanie zrealizowany.

 

Część dodatkowych elementów produktu została zniszczona lub zagubiona, czy w takiej sytuacji mogę liczyć na realizację zwrotu?

Niestety nie, warunkiem jest, aby produkt posiadał wszelkie dodatkowe, fabryczne elementy.

 

Jak sprawdzić czy mój produkt podlega zwrotowi?

Listę produktów nie objętych zwrotem można znaleźć  w Regulaminie zwrotu towarów przemysłowych.

 

Czy otrzymam pełny zwrot kosztów?

Tak, przy zwrocie produktów przemysłowych każdy klient Stokrotki otrzymuje zwrot kwoty widocznej na paragonie lub fakturze.

 

Zapłaciłem za zwracany towar kartą, czy mogę spodziewać się zwrotu w tej samej formie?

Nie – zwracana jest gotówka.

 

Za zwracany towar zapłaciłem bonem promocyjnym, czy mogę ubiegać się o zwrot kosztów w postaci pieniężnej?

Tak,  zwrot nastąpi w formie gotówki.

Załączniki

PDF
0.204 MB

regulamin-zwrotow-2015-05-28-na-strone.pdf