section divider

Aktualności

Akcja „Włochy od kuchni” wraca do Stokrotki!

 

Stokrotka rozszerza swoją ofertę o produkty z wybranej kuchni świata. Tym razem klienci mogą znaleźć w jej sklepach wiele artykułów pozwalających poczuć klimat słonecznej Italii. Odkrywanie włoskich smaków w Stokrotce rozpoczyna się w środę, 30 października.

 

Akcja „Włochy od kuchni” potrwa od 30 października do 20 listopada. W tym czasie w supermarketach sieci dostępnych będzie wiele oryginalnych produktów służących do przygotowania smacznych włoskich dań. Nie zabraknie też propozycji na pyszne przekąski czy desery.

 

Miłośnicy włoskich potraw odnajdą w Stokrotkach prawdziwe smaki ulubionej kuchni. Nie zabraknie podstawowych produktów służących do przygotowania znanych dań. Klienci mogą skorzystać z wielu propozycji makaronów w oryginalnych kształtach, pieczywa do włoskich kanapek czy spodów do pizz. Dostępny będzie także szeroki wybór pomidorowych wyrobów, czyli passat, sosów, koncentratów czy warzyw w puszkach. Niezbędnym elementem włoskich potraw są też dobrej jakości oliwy. Je również znajdziemy na Stokrotkowych półkach.

 

Włoska kuchnia związana jest także z charakterystycznymi serami i wędlinami. W Stokrotce kupić więc można m.in. ser provolone, ciaciotta, ricotta czy mozzarella. Dostępne są także wędliny takie jak salami spianata czy mortadella. Myśląc o miłośnikach szybkich posiłków, Stokrotka umieściła w ofercie typowe dla włoskiej kuchni wyroby, takie jak tortellini i gnocchi oraz dania gotowe: lasagne czy spaghetti bolognese.

 

Swoje ulubione produkty znajdą w Stokrotce wielbiciele włoskich słodkości. W asortymencie dostępne są ciastka cantucci, quadrotti, sfogliatine, biszkopty savoiardi, a także desery takie jak tiramisu. Włochy słyną ponadto z kawy. Dlatego klienci mogą wybierać w Stokrotce spośród przygotowanych propozycji kaw ziarnistych i mielonych.

 

Akcje „od kuchni” mają już wielu wielbicieli. Odpowiadają one formatom naszych sklepów, czyli supermarketów, w których klienci poszukują ciekawej, szerokiej oferty. Dużemu wyborowi towarzyszą w Stokrotkach jakość i atrakcyjne ceny. Dlatego klienci wracają do naszych sklepów, zarówno po codzienne zakupy, jak i w poszukiwaniu interesujących ofert. Produkty z kuchni całego świata stały się już stałym elementem naszych działań. Postanowiliśmy więc zaprosić klientów w kolejną kulinarną podróż, tym razem do Włoch – mówi Daria Raganowicz, menadżer ds. PR i komunikacji zewnętrznej Stokrotki.

 

Szczegóły oferty „Włochy od kuchni” znaleźć można w gazetce promocyjnej dostępnej w sklepach, na stronie internetowej sieci i w aplikacji Nasza Stokrotka. Zamieszczone są w niej również przepisy na popularne dania promowanej kuchni, np. ravioli w jesiennym wydaniu, przygotowane z wykorzystaniem dyni.


Powrót
Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności