section divider

Aktualności

W czwartek, 16 maja, w supermarketach i marketach sieci sklepów Stokrotka rozpoczyna się kolejna edycja akcji „Azja od kuchni”. Wielbiciele orientalnych produktów i potraw będą mogli znaleźć je na sklepowych półkach aż do 5 czerwca. W ofercie nie zabraknie najpopularniejszych dań z makaronem czy ciasteczek i lodów mochi.

 

Ruszając w kulinarną podróż po świecie, w Stokrotce odkryć można mnóstwo oryginalnych produktów doskonałych do przygotowania szybkich i smacznych dań kuchni Dalekiego Wschodu. W ofercie sieci dostępne są azjatyckie gotowe potrawy, takie jak pad thai, sajgonki czy dania instant, w tym popularne makarony Buldak. W Stokrotkach pojawiły się także produkty pozwalające odtworzyć ulubione azjatyckie dania we własnej kuchni. Na półkach sklepów znajdują się różnego rodzaju makarony, np. udon i ramen. Nie zabrakło też artykułów służących do przygotowania sushi – odpowiedniego ryżu czy alg. Kuchnia Dalekiego Wschodu korzysta także z wielu świeżych składników, dlatego w ramach akcji do oferty dołączone zostały produkty takie jak kapusta pak choi, trawa cytrynowa, grzyby shimeji oraz świeży imbir i kurkuma. Do samodzielnego przygotowania azjatyckich posiłków potrzebne są również dodatki. Na półkach Stokrotki znaleźć więc można panierkę panko, pastę wasabi, imbir do sushi, pędy bambusa, kimchi, grzyby mun i shiitake oraz wiele azjatyckich sosów. Swoje ulubione artykuły odnajdą w Stokrotkach również wielbiciele przekąsek, deserów i napojów. Wśród propozycji z tych kategorii pojawiły się m.in. napoje i ciastka z matchą, mochi oraz prażynki.

 

W kolejnej edycji naszej kulinarnej podróży wracamy do Azji. Pierwsza tura wyprawy na Daleki Wschód cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem klientów. Dlatego postanowiliśmy ponownie przybliżyć w naszej ofercie produkty z tej części świata. W bieżącej edycji dodaliśmy jednak do asortymentu wiele nowych artykułów, w tym tych niezwykle obecnie popularnych i poszukiwanych. Zapraszamy więc na zakupy, służące odtwarzaniu ulubionych azjatyckich dań oraz wypróbowaniu zupełnie nowych produktów – mówi Daria Raganowicz, specjalista ds. PR i komunikacji zewnętrznej Stokrotki.

 

Oferta „Azja od kuchni” będzie dostępna w wybranych sklepach sieci Stokrotka od 16 maja do 5 czerwca. Szczegóły akcji sprawdzić można w gazetce promocyjnej dostępnej w sklepach, na stronie internetowej sieci https://stokrotka.pl/oferta/gazetki-promocyjne/ i w aplikacji Nasza Stokrotka. Można w niej znaleźć również przepisy na wybrane dania kuchni Dalekiego Wschodu, np. makaron z krewetkami w stylu azjatyckim czy zupę pho.


Powrót