Przyjęliśmy wyzwanie do charytatywnej akcji #hot16challenge2. Nagraliśmy szesnastowersową zwrotkę rapu i przekazaliśmy darowiznę na konto fundacji Siepomaga, zachęcając tym samym do przyłączenia się do zbiórki pieniędzy na walkę z COVID-19.
Od początku epidemii wspieramy szpitale i personel medyczny w walce z koronawirusem, a także rodziny, które znalazły się w trudnej sytuacji ekonomicznej wywołanej kryzysem, przekazując zapasy żywności.
- W Stokrotce najlepiej znamy się na handlu, więc rapowanie nie jest naszą najmocniejszą stroną. Najważniejszy jest dla nas cel - zachęcamy do solidarności z personelem medycznym i wsparcia zbiórki. Widzimy w tej akcji dodatkową wartość. To dotarcie do młodych ludzi z pozytywnym i ważnym przekazem, który stanowi przeciwwagę dla wszechobecnej nieuzasadnionej krytyki w internecie – podkreśla Mirosław Wawryszczuk, dyrektor sprzedaży i marketingu, członek zarządu Stokrotka sp. z o.o.
W klipie #hot16challenge2 https://www.youtube.com/watch?v=SUTyowv5h84 z dużym dystansem nawiązujemy do amerykańskiego rapu lat 90-tych i topowych raperskich teledysków. W treść odnosimy się do obecnej sytuacji związanej z COVID-19 w połączeniu ze strategią marketingową marki Stokrotka, w której komunikujemy świeżość i dobre ceny jako swoją przewagę.
Powrót