PrzyjÄ™liÅ›my wyzwanie do charytatywnej akcji #hot16challenge2. NagraliÅ›my szesnastowersowÄ… zwrotkÄ™ rapu i przekazaliÅ›my darowiznÄ™ na konto fundacji Siepomaga, zachÄ™cajÄ…c tym samym do przyłączenia siÄ™ do zbiórki pieniÄ™dzy na walkÄ™ z COVID-19.
Od poczÄ…tku epidemii wspieramy szpitale i personel medyczny w walce z koronawirusem, a także rodziny, które znalazÅ‚y siÄ™ w trudnej sytuacji ekonomicznej wywoÅ‚anej kryzysem, przekazujÄ…c zapasy żywnoÅ›ci.
- W Stokrotce najlepiej znamy siÄ™ na handlu, wiÄ™c rapowanie nie jest naszÄ… najmocniejszÄ… stronÄ…. Najważniejszy jest dla nas cel - zachÄ™camy do solidarnoÅ›ci z personelem medycznym i wsparcia zbiórki. Widzimy w tej akcji dodatkowÄ… wartość. To dotarcie do mÅ‚odych ludzi z pozytywnym i ważnym przekazem, który stanowi przeciwwagÄ™ dla wszechobecnej nieuzasadnionej krytyki w internecie – podkreÅ›la MirosÅ‚aw Wawryszczuk, dyrektor sprzedaży i marketingu, czÅ‚onek zarzÄ…du Stokrotka sp. z o.o.
W klipie #hot16challenge2 https://www.youtube.com/watch?v=SUTyowv5h84 z dużym dystansem nawiÄ…zujemy do amerykaÅ„skiego rapu lat 90-tych i topowych raperskich teledysków. W treść odnosimy siÄ™ do obecnej sytuacji zwiÄ…zanej z COVID-19 w połączeniu ze strategiÄ… marketingowÄ… marki Stokrotka, w której komunikujemy Å›wieżość i dobre ceny jako swojÄ… przewagÄ™.
Powrót