Retailer of the year
Konkurs Retailer of the Year nagradza najlepsze sieci detaliczne i hurtowe działające w najważniejszych formatach. Jest to jedyne na rynku wyróżnienie przyznawane sieciom handlowym przez ich dostawców.
„To dla nas bardzo ważna nagroda, tym bardziej, że przyznają ją dostawcy, którzy w swojej ocenie biorą pod uwagę wiele różnych aspektów. Od początku działalności zależało na tym, aby stworzyć dogodne warunki do współpracy zarówno z naszymi lokalnymi, jak i ogólnopolskimi partnerami. Cieszymy się, że nasze działania są doceniane przez dostawców, a jednocześnie traktujemy tę nagrodę jako motywację do dalszej, solidnej pracy” – podkreśla Cezary Baran Członek Zarządu, Dyrektor Finansowy Stokrotka Sp. z o.o. oraz Wiceprezes Zarządu Emperia Holding S.A.
Sieć Stokrotka to jedna z najdynamiczniej rozwijających się sieci w naszym kraju. Tylko w minionym roku sieć uruchomiła prawie 80 nowych sklepów. Obecnie Stokrotka posiada około 440 sklepów w formatach supermarketu i marketu zlokalizowanych na osiedlach, w minicentrach i galeriach handlowych. Rozpoczęty 2018 rok będzie dla Stokrotki jeszcze bardziej intensywny, bowiem sieć planuje otworzyć ponad 100 nowych sklepów w całej Polsce.
Powrót