section divider

Aktualności

Stokrotka docenia swoich pracowników. Właśnie rozstrzygnięto 22. edycję corocznego konkursu „Najlepsi z Najlepszych”

Stokrotka po raz kolejny rozstrzygnęła swój wewnętrzny konkurs „Najlepsi z Najlepszych” – inicjatywę nagradzającą pracowników sklepów z całej Polski. To ważne wydarzenie dla firmy, która stawia na troskę o pracowników i docenia ich zaangażowanie.

 

Jestem dumny z pracowników, którzy są dla całej organizacji przykładem, że codzienna konsekwencja oparta na odpowiedzialności i współpracy naprawdę działa i może przynosić świetne rezultaty. Zgrane zespoły tworzą siłę naszej firmy. Dzięki nim Stokrotka działa z jasno wyznaczonym celem i zmierza we właściwym kierunku. To przyszłość, którą budujemy wspólnie. Serdeczne gratulacje dla wszystkich zwycięzców – mówi Arūnas Zimnickas, Prezes Zarządu Stokrotki.

„Najlepsi z Najlepszych” to projekt o szczególnym znaczeniu dla sieci. Oprócz spełniania roli gratyfikacyjnej opiera się na priorytetowych obszarach funkcjonowania całej organizacji. W ramach konkursu docenia się całokształt prowadzenia sklepów, współpracę zespołów oraz doświadczenia zakupowe klientów. Dzięki konkursowi Stokrotka tworzy przestrzeń do rozwoju, a pracownicy motywują się nawzajem do osiągania lepszych wyników.

 

Zespół jest dla nas najważniejszy – to właśnie dzięki ludziom tworzącym Stokrotkę klienci wybierają nas każdego dnia. Konkurs „Najlepsi z Najlepszych” to nie tylko rywalizacja, lecz przede wszystkim docenienie codziennego zaangażowania, pozytywnej atmosfery i realnego wpływu na rozwój całej firmy. To dzięki wspólnej pracy i wzajemnemu wsparciu możemy nieustannie podnosić jakość naszej oferty i budować miejsce, z którego wszyscy jesteśmy dumni – zaznacza Mirosław Wawryszczuk, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu sieci Stokrotka.

 

Sieć docenia swoich pracowników

 

Stokrotka, jako jedna z największych sieci spożywczych w Polsce, od lat inwestuje w konsekwentne budowanie kultury doceniania. Konkurs „Najlepsi z Najlepszych” to narzędzie uznania dla pracowników sklepów, którzy są fundamentem prawidłowej pracy sieci. Robią to na wielu płaszczyznach — realizują cele operacyjne, reagują na potrzeby klientów i dbają o wysoką jakość. Taka strategia przekłada się na różnicę, którą klienci odczuwają podczas codziennych zakupów. Pracownicy dzięki swojemu zaangażowaniu tworzą miejsca, do których konsumenci chętniej wracają.

 

W Stokrotce wierzymy, że kompetencje i bliskość budują coś więcej niż tylko relacje w pracy. Tworzą kulturę, w której ludzie chcą się rozwijać i angażować. Firma nie może wyobrazić sobie lepszego środowiska pracy niż to, w którym zespoły współpracują i uczą się od siebie nawzajem – dodaje Renata Bronisz-Czyż, Dyrektor Personalna sieci Stokrotka.

 

Konkurs wyłonił najefektywniejsze zespoły z całej Polski

 

Tytuł „Najlepsi z Najlepszych” to efekt systematycznej pracy, realizacji celów sprzedażowych, a także utrzymania wysokiego standardu obsługi. Podczas tegorocznej, 22. edycji, nagrody przyznano w trzech kategoriach: Najlepszy wynik w badaniu benchmarkingowym, Największy progres oraz Najlepszy start. Zwycięskie sklepy wyłoniono na podstawie konkretnych wyników z całego roku oraz nominacji zgłaszanych przez dyrektorów makroregionów.

 

W pracy operacyjnej liczy się skuteczność. A ta zaczyna się od zespołów, które potrafią współpracować. Odwiedzam tygodniowo kilkadziesiąt sklepów i wiem, jak dobre pomysły wychodzą od tych, którzy są najbliżej ich codziennego funkcjonowania. Wdrażamy te rozwiązania, bo właśnie dzięki nim Stokrotka działa lepiej – dla zespołów i dla klientów – zaznacza Tomasz Denka, Dyrektor Operacyjny sieci Stokrotka.

 

Konkurs „Najlepsi z Najlepszych” stanowi jeden z fundamentów kultury organizacyjnej Stokrotki, która zatrudnia ponad 12 000 pracowników i prowadzi niemal 1000 sklepów w całej Polsce. W sklepach wyróżnionych w konkursie można znaleźć specjalne oznaczenia z gratulacjami, które podkreślają wyjątkowe osiągnięcia ich zespołów.

stokrotka.jpg
plakat-najlepsi-z-najlepszych.jpeg

Powrót
Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności