section divider

Aktualności

Stokrotka inwestuje w nowoczesne rozwiązania wspierające obsługę systemu kaucyjnego!

Sieć handlowa Stokrotka zdecydowała się na wdrożenie technologii TOMRA w związku z przygotowaniami do uruchomienia ogólnopolskiego systemu kaucyjnego, który wejdzie w życie 1 października 2025 roku. Decyzja ta zapadła po pomyślnym zakończeniu pilotażu automatów w wybranych lokalizacjach.

 

Stokrotka wybrała do swoich sklepów dwa modele automatów zwrotnych TOMRA, które wcześniej testowała pod kątem wydajności i dopasowania do różnych formatów placówek.

 

- Wraz ze startem systemu kaucyjnego zmieni się sposób postępowania z wieloma opakowaniami. W Stokrotce intensywnie przygotowujemy się do tej transformacji. Decyzję o inwestycji w urządzenia do zbiórki opakowań podjęliśmy z myślą o komforcie naszych klientów, usprawnieniu procesów w sklepach oraz wspieraniu recyklingu i gospodarki o obiegu zamkniętym - mówi Edyta Oleszczak-Ulidowska, menadżer projektu wdrożenia systemu kaucyjnego w sieci Stokrotka. Aby jak najlepiej odpowiadać na potrzeby osób, które chcą połączyć codzienne zakupy z oddawaniem opakowań, a także uwzględniając doświadczenia naszych pracowników, przeprowadziliśmy pilotażowe testy rozwiązań oferowanych przez różnych dostawców. Technologie TOMRA wyróżniły się zarówno jakością, jak i poziomem obsługi oraz serwisu. Wybór TOMRA to dla nas nie tylko inwestycja w innowację, ale także gwarancja stabilności i zaufania do partnera technologicznego. Dzięki temu mamy pewność, że wybrane rozwiązanie wspiera sprawne funkcjonowanie sklepu i zapewnia wygodny proces recyklingu dla naszych klientów – dodaje.

 

Recyklomaty TOMRA w Stokrotce będą w pełni automatycznie zbierać wszystkie opakowania objęte kaucją, zarówno plastikowe i szklane butelki jak i puszki. Takie rozwiązanie zwiększa wygodę klientów, odciąża pracowników i umożliwia sprawniejsze zarządzanie zwrotami opakowań.

 

- Wybór Stokrotki pokazuje, że właściciele sklepów w całym kraju aktywnie przygotowują się do systemu kaucyjnego. Wczesne testy i zaangażowanie pracowników to świetny przykład, jak zapewnić sprawną obsługę zwrotów i pozytywne doświadczenia klientów już od pierwszych dni obowiązywania nowej ustawy - mówi Konrad Robak, dyrektor zarządzający TOMRA Collection Polska.

 

Stokrotka, współpracując z TOMRA Collection Polska, konsekwentnie przygotowuje się do wdrożenia systemu kaucyjnego. Inwestycje w zaawansowane technologie umożliwią sprawną zbiórkę opakowań i zmotywują klientów do ich zwracania. Dzięki temu Stokrotka aktywnie wspiera recykling i ochronę środowiska.


Powrót
Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności