Stokrotka startuje z nową kampanią!
Stokrotka rozpoczyna nową kampanię reklamową, której przewodnim hasłem będzie „Tanio tutaj jest”. Firma przybliża w ten sposób ofertę swoich sklepów opartą na atrakcyjnych cenach, świeżości i kompleksowości. Jej ważnym elementem jest promujący zakupy w tej sieci sklepów utwór. Stokrotka planuje szeroką kampanię z wykorzystaniem nowej kreacji w mediach tradycyjnych i społecznościowych.
Start nowej kampanii zaplanowano na 14 marca. Od tego dnia w telewizji i radiu emitowane będą spoty, podkreślające atuty zakupów w Stokrotce, czyli świeżość oraz duży i różnorodny wybór produktów, bliskość sklepów, a także atrakcyjność cen. Nowe główne hasło „Tanio tutaj jest” oraz uzupełniające je wersje „Świeżo tutaj jest” czy „Wybór tutaj jest” będą widoczne we wszystkich działaniach komunikacyjnych sieci.
W nowej kampanii sieć promuje zakupy w Stokrotkach za pomocą utworu stanowiącego aranżację hitu Urszuli Dudziak i Michała Urbaniaka „Papaya”, tym razem w wersji ze słowami. Sam spot pokazuje klientów Stokrotki – osoby w różnym wieku, wybierające sklep tej sieci na miejsce swoich zakupów ze względu na wyróżniające go walory. W materiale pojawiają się informacje o atrakcyjnych ofertach dostępnych w Stokrotkach, w tym o okazjach możliwych do zyskania z aplikacją.
– Nowy sposób komunikacji podkreśla nasze mocne strony. Są to elementy, z których jesteśmy dumni i nad których rozwojem pracujemy od wielu lat. Podstawą do realizacji kampanii były ponadto szczegółowe analizy, dzięki czemu wiemy, że nasza propozycja jest bliska potrzebom klientów. Rozpoczynająca się kampania reklamowa jest największą spośród przeprowadzonych dotychczas przez Stokrotkę. Startuje ona w roku naszego jubileuszu, jest więc dla nas jednym z ważnych elementów służących dalszemu szybkiemu rozwojowi – mówi Daria Raganowicz, specjalista ds. PR i komunikacji zewnętrznej Stokrotki.
Przygotowany utwór muzyczny jest nowym elementem w kampaniach Stokrotki. W wyjątkowy sposób pokazujemy za jego pomocą atuty zakupów w naszych sklepach. Postawiliśmy na kolejną formę komunikacji z klientami, także na wspólną zabawę za sprawą znanej melodii. Istotne jest dla nas, by być jak najbliżej konsumentów i dbać o realizację ich potrzeb. Szeroką kampanią chcemy pokazać, że Stokrotka jest bardzo dobrym wyborem na miejsce codziennych zakupów – dodaje Raganowicz.
Stokrotka już od 30 lat z sukcesem funkcjonuje na polskim rynku handlowym, mając blisko 1000 sklepów na terenie całego kraju. Sieć proponuje klientom szeroką ofertę asortymentową w atrakcyjnych cenach, w której szczególny nacisk położony jest na produkty świeże, produkty od lokalnych dostawców, a także produkty marki własnej.
Link do nowego spotu: https://www.youtube.com/watch?v=ZMaRzVyUSOM
Powrót